Nu är jag igång

Ikväll var det dags att starta igång min pilateskurs i Mjölby. Tio torsdagar kommer jag få lära ut och träna min passion tillsammans med ett gäng tjejer i varierande åldrar. Alltså jag blir så lycklig när jag får leda pass och ännu gladare blir jag när deltagarna verkligen trivs och tycker att passet är bra. M som äger Mjöby Hälsocenter berättade att deltagarna hade varit lyriska efter passet. Det blev jag väldigt glad över att få höra.
I denna varma och inbjudande lokal får jag äran att hålla mina klasser. Själva centret över huvudet taget är väldigt välkomnande. Här börjar jag känna mig nästan som hemma. ♥
 
 
 
 
 
1 Amanda:

skriven

Åh vad roligt! 😃

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Men så mysigt du ordnat det och så kul att du ska hålla i pilateskurs

3 Kamilla:

skriven

Men vad roligt Hanna att du är igång. Fin tröja också med ditt namn på. Så mysig lokalen såg ut att vara.

Svar: Lokalen är underbar! Jag är så glad att få vara där!
Hanna

4 Michelle :

skriven

Åh så myssigt det där såg ut verkligen va skönt för dej att du e frisk nu , det e jag med 💕

5 Sara:

skriven

Åh hoppas nu att det håller i sig, jag minns ju tidigare inlägg när du berättade om hur jobbigt det varit att dra igång och få ”stadiga” deltagare.

Svar: Tack för pepp! :-)
Hanna

6 Amanda:

skriven

Åh vilket mysigt ställe och vad kul att de som hade varit hos dig tyckte att det var ett givande pass :) Kör hårt nu :)

7 Sofie:

skriven

Åh gud vad roligt ! :) 😍 inte i Landskrona? Hehe

Svar: Tyvärr inte! :-( Men kanske i framtiden. Jag kanske kan leva i framtiden på att ha pilateskurser.
Hanna

8 Lisa Käller:

skriven

Häftigt att ha en egen pilateskurs! Jag skulle gärna lära mig mer om pilates 😊😊

9 Annica:

skriven

Vad bra att du känner dig hemma i den miljön. :) För det är ju viktigt att du utstrålar säkerhet, trygghet och ja.. :D Bekvämlighet.. :p

10 Josefine:

skriven

Åh vad roligt med pilates! Det är lite liknande yoga va?

11 Emelie:

skriven

Men så kul att du nu är igång med dina pass! Underbar lokal att vara i, såg verkligen avslappnande ut :-)

12 Johanna:

skriven

Vad roligt att det gick bra, och det såg mysigt ut i lokalen :)

13 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grym! Ser såå mysigt ut 😍

14 Mösstanten:

skriven

Så himla roligt att första passet gick så bra! Det här är ju en jättefin början. Du är på gång.

15 Emma Engström:

skriven

Vilken himla mysig miljö att vara i, åhh! :D <3

16 Fröken Rödlök:

skriven

Vilken mysig lokal. Roligt att deltagarna var glada efteråt, det får du ta åt dej av och klappa dej på axeln för :)

17 Fnulan:

skriven

ÅH vad roligt att ditt engagemang och kärlek till pilatesen uppskattades! BRA jobbat!!

18 Lisa Käller:

skriven

Åh vad kul! Bra svar på alla frågor. :)

19 Liselotte Johansson:

skriven

Åh vad kul.

Kommentera här: