Jag har godkänt löptest!

Ikväll har jag sprungit löptest och idag var känslan inte som vanligt. Jag var pepp och tyckte att det skulle bli kul att springa. Givetvis var jag nervös men peppade mig själv mentalt att det är inga problem. Jämfört med förra året var jag mycket snabbare på sprinten. Jag behövde inte maxa och ändå hinna springa 40 meter inom godkänt tid. De långa sträckorna var inga problem. 44 intervaller sprang jag igenom som ingenting. Om jag får behålla formen kommande år så behöver jag aldrig mer noja inför testet! Så glad och så nöjd. Kunde till och med peppa en kollega utan att ta ut mig. Ja, nu skryter jag men det bryr jag mig inte om. Lycklig tjej! Nu väntar jag bara på besked om regelprovet är godkänt och sedan 2019 here I come!
1 Fnulan:

skriven

Hallååååå vadå skryta? Kvinna var stolt som en tupp och var hur glad du vill. Är man en bra medmänniska så är man glad för andras skull och du är så jäkla grym!!!

2 Johanna:

skriven

HEEELT okej att skryta, är så glad för din skull, du är verkligen GRYM!!!! Som du varit nervös inför detta och du och din drömfysik fixade det som ingenting. GULD!!! Du ska verkligen skryta! Kram, fira ordentligt ikväll <3

3 Junitjej:

skriven

Ett stort GRATTIS! Du är fantastisk!

4 Marie:

skriven

SKRYT! Skryt och be aldrig om ursäkt för det, jäklar vilken bra utveckling du gjort och vad härligt att du verkar känna en glädje i springandet. Din hjärna tackar dig ;) <3

5 Anonym:

skriven

Tycker du är så duktig. Jag blir avundsjuk. Skulle oxå vilja orka träna. Jag håller tummarna för att testet blir godkänt.

6 Kamilla:

skriven

Så bra jobbat av dig. Håller verkligen tummarna för dig att provet blir godkänt.

7 Anna:

skriven

Fy fasiken, vad grymt! Klart att du ska skryta när det gått så bra. Det hade jag också gjort!

8 Amanda:

skriven

Grattis vad kul att det gick bra för dig ikväll och att du blev nöjd. Det är det viktigaste att du är nöjd. Hoppas det blev godkänt från regelprovet också :)

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

DU men får skryta när man är grym! Hallå fatta vilken sak du lyckats med! Skryt och sträck på dig det är ju hur häftigt som helst detta :D. Bra jobbat :D

10 Pärla:

skriven

Grymt kämpat, måste kännas skönt. Hoppas det blir lika goda resultat på andra delen men det tror jag säkert.

11 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ohhh grattis vad roligt, du ska vara jöttestolt

12 Popprinsessan:

skriven

Grattis, förstår att det måste vara en skön känsla! Klart att du ska vara stolt och nöjd över din prestation!

Svar: Jag är jättenöjd! :-)
Hanna

13 Lexochlogan :

skriven

Wow gryt jobbat, grattis. Måste kännas underbart

Svar: Tack! Ja det gör det. :-)
Hanna

14 Sarah:

skriven

Vad roligt för dig, grattis :) Förstår att du är glad och nöjd :)

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

15 Ingmarie:

skriven

Grattis! Vad var det för test?

Svar: Det är för att få döma fotboll. Inför varje säsong måste man alltid springa löptest. Man börjar med att springa 40 sex gånger på max 6,8 sekunder. Därefter ska man springa 75 meter på 17 sekunder, gå 25 meter på 22 sekunder. Det upprepas 44 gånger.
Hanna

16 Michaela:

skriven

Men du skryter ju inte, du säger bara som det är☺ Så jäkla bra jobbat☺

17 Jennysvardag:

skriven

Klart att du får skryta, du är jätte duktigt! Så roligt att löptesten gick så bra. Så fin du är som peppar din kollega. Så bra jobbat 😃

Svar: Tack! Vi var en hel grupp som peppade kollegan. En grym känsla att få bära fram så!
Hanna

18 Amanda :

skriven

Kul med gästbloggning ☺️

Svar: Det tycker jag med!
Hanna

19 Moa:

skriven

Åhh stort grattis, vad roligt! :D

Svar: Tack snälla!
Hanna

20 deveny:

skriven

Jeg blir litt misunnelig på kreftene dine, du har så mye å by på. Stå på, jeg heier på deg.

Svar: Tack fina du! Jag är också trött men väljer att inte låta det stoppa mig!
Hanna

21 Michellec:

skriven

Va duktig du är som springer köpfest önskar att jag med kunde springa det 💕

Svar: Jag springer för att jag måste. Annars får jag inte döma fotboll på den nivån jag dömer. :-)
Hanna

22 Annica:

skriven

Oj, vad roligt för dig! :) Ytterligare ett år med fotbollsdomar-pass då! Men oj - vilket slit det ändå är.. Trodde inte det fanns några såna krav, faktiskt. Lite... vad lite man ändå vet!

Svar: Hehe, det är ingen picnic att vara fotbollsdomare. :-)
Hanna

23 Johanna:

skriven

Grymt :)

Kommentera här: