Core fusion

Min första reflektion från kvällens pass är att ge passet ett riktigt klatschigt namn så blir människor intresserade. Eller så har jag inte presenterat mina pilatespass tidigare på tillräckligt bra sätt, hehe.  På mitt pass ikväll kom tjugo personer och ett så högt deltagarantal har jag inte haft sedan jag hade mina prova på pass i pilates på Hälsofabriken i Åtvidaberg. Det var väldigt roligt att så många ville komma. Jag hoppas bara att mitt teknikstrul inte skrämde iväg folket eller det faktumet att jag fick improvisera, improvisera och så improvisera lite till då jag upptäckte att jag planerat ett alldeles för kort pass. Teknikstrulet bestod i att kabeln inte passar min telefon så jag lyckades inte få till någon musik på passet. Du kan ju tänka dig hur kul det blev, eller inte.... Jag får ta med datorn nästa gång då den sladden borde passa datorn. Gymnastikhallen är nyrenoverad så jag behövde inte prata särskilt högt för att det skulle eka, jag hoppas så att det snart är åtgärdad.
Bortsett från alla "små" problem var det riktigt roligt att vara igång igen och få hålla pass. Ser fram mot att göra det ännu bättre nästa gång med musik och ett pass där jag inte behöver improvisera så mycket. Men tror jag fick till det bra ändå.
 
 
1 Snabela:

skriven

Men vad kul att det kom så pass många. Men hoppas att tekniken funkar bättre nästa gång.

2 Jennifer :

skriven

Vad kul att många kom ju :D

3 Yela:

skriven

Va kul att de kom så många! Vore intressant att läsa mer om pilates, har knappt någon aning om vad de är 😃

4 Sarah:

skriven

Vad roligt att det kom så många :/ Så typiskt att det skulle strula så att det inte blev nån musik :/

5 Lexochlogan :

skriven

Så kul att många kom. Då blir man extra glad.

6 Moa Hansson :

skriven

Kul att det kom så många :)

7 Johanna:

skriven

Kul, hoppas de fastnar och kommer nästa gång också :)

8 Michelle :

skriven

Va kul att många kom till fitt pass , det måste va kul o få ledare så . 💕

9 Michelle :

skriven

Ditt - skulle det stå 💕

10 Jennifer:

skriven

Va roligt att så många kom på ditt pass 😃 tråkigt med musiken bara, men de löser ju sig till nästa gång 🌸

11 Tess:

skriven

Vilken underbar bild Hanna! Du sprider så himla mycket glädje och energi :) Kram

12 Madde :

skriven

Helt seriöst.. Hur klarar du att stå på det sättet?? .-) :-) Surt med teknikstrulet, men kul att så många kom. Hoppas nu att allt klaffar till nästa pass.

Svar: Haha, det är är min starka sida. På min svaga sida går det inte alls. :-)
Hanna

Kommentera här: