Samuel 16 år

Jag som tjugoåring och nybliven mamma. Det här inlägget publiceras på minuten när Samuel föddes: 07:54 den 26:e december 2003.
Idag är ingen vanlig dag, för idag är min förstfödde sons 16-årsdag. När jag tänker på det så känns det helt overkligt att jag har ett så stort barn. Två år kvar till myndig liksom. Vad hände egentligen? Egentligen känner jag mig inte "gammal" men när jag ser på barnen hur stora de blivit så känner bara hjälp! Jag hänger inte med.
Samuel har ett brinnande intresse för musik och är en hejare på att spela piano. Att han är intresserad av blues var nytt för mig och det var så roligt att få sitta med när min pappa och Samuel spelade gitarr och pappa rev av gamla bluesdängor. Helt underbart att se!
När Samuel var mindre så var att dansa också ett stort intresse. Vi gick faktiskt på streetdance ett tag. Grymt kul men jag med min dåliga koordination sinkade ju gruppen aning... Men kul hade vi!
1 Madde :

skriven

Stort grattis till Samuel. Ja man märker att man blir äldre då barnen blir stora. Jag firar ju jul med barn, och barnbarn samt min far,

2 Jennysvardag :

skriven

Stort grattis till din Samuel i dag 😍 jag kan tänka mig att det känns som det går fort. Vad roligt att han tycker om blues. Min lillebror brukar gå på blues kvällar här i Norpan och även i Linköping. Musik är ett bra intresse för ungdomar 😃

3 Therese:

skriven

Grattis till Samuel på hans födelsedag =).
Bara 2 år kvar det kommer gå fort, tycker detta år har rusat förbi =) God fortsättning till er

4 Jessica :

skriven

Dom växer mycket fortare än oss så gammal behöver du inte känna dej. Kul med musiken, stort grattis och god jul till Er alla

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Åh stort grattis, blir varm av att läsa detta. Mycket för jag känner igen känslorna du beskriver. Min son är ju ett år yngre än din. Men ändå det är så där jag tänker också, hur man själv inte känner hur man åldras men ser sitt barn bli äldre. Vad händer med tiden? Tänk liksom att man får leva igenom sina barn så vackert :)

6 Mina:

skriven

Stort grattis till sonen.
Helt galet när barnen blir så stora och man själv känner sig jätteung ❤

7 Sandra:

skriven

Jag har med en son som föddes på Annandagen. Grattis till Samuel. Min yngsta son fyllde 21 igår och jag känner mig ung 🙃.

8 Junitjej:

skriven

Så ung mamma du var! (eller är!). Men så mycket kul ni kommer att ha framöver. Åren går väldigt fort och det är svårt att förstå!

Kommentera här: