Kaos

Godmorgon! Hoppas att du mår bra. Jag känner mig extremt trött idag men jag jobbar bara till ett så det är skönt. Gick och la mig tidigt så det var skönt iallafall även om det inte känns i kroppen. Igår började jag städa och röja i Idas rum. Har jag berättat det att när jag städar så blir det alltid stökigare först? Igår hällde jag ut lådorna med grejer på golvet och sorterade och rensade. Jag ställde även ner förvaringshyllan för att få mer plats att ställa upp grejer på. Skönt att ha en del av julstädningen gjord.
 
 
 
 
1 Jennysvardag :

skriven

Jag känner så igen mig i att det först blir stökigare när jag städar. Jag gör också så och lägger sakerna överallt 😂🙈

2 Mina:

skriven

Känns väldigt bekant 😂
Jag skapar alltid kaos när jag städar men det blir bra sedan. Barnrum är verkligen kaos när de ska städas. Puh! Det projektet ska jag ta tag i efter jul 😀

3 Madde:

skriven

Så skönt då det är klart. Få rensat bort, och sorterat. Behövs här hemma

4 TwinMom.se:

skriven

Haha spelar ingen roll hur mycket jag än försöker hålla ordning, barnen är alltid där och stökar till direkt iallafall!

Svar: Jo mina med. Men mitt inlägg handlar om att jag rör till när jag städar. Att det blir stökigare när jag börjar städa än vad det var innan.
Hanna

5 Therese:

skriven

hahaha ja jag röjer alltid eller ja ibland till det så det blir värre än det va haha varför vet jag inte men jag blir lite trött på mig själv för att det blir så =) så du är inte ensam haha

6 Frugan E:

skriven

Sådär såg mina tjejers rum ut, haha. Fast de hade ett lekrum och så kunde hålla sovrummet "prydligt".. :P Nu är de tonåringar så nu är det klädhögar och smink överallt som gäller. Från en sak till en annan liksom men stöket består. ;)

Svar: Fast det är ju jag som rört till eftersom det är så jag städar..... Röja genom att stöka till liksom.....
Hanna

7 Paulina :

skriven

Sån är jag också plockar alltid ut alla skit innan jag börjar städa haha. Tycker det blir helt enkelt lättare 😂🙈 hoppas du/ni får en fin kväll

8 Inne hos Ina:

skriven

Jag städar likadant. Skulle aldrig göra färdigt annars, haha. River ut allt på golvet eller sängen så jag tvingas bli klar ☺

9 Lillan Kind:

skriven

Fy det är så jobbigt att vara sådär extremt trött! Tänk att få gå i ide ett tag och sova av sig ordentligt😆 Du städar verkligen grundligt må jag säga!😄 Det blir en storrengöring som heter duga! Jag får väl se hur välstädat det blir här till jul...😬😆

10 Fröken Rödlök:

skriven

Oj, ja det blev ju verkligen lite rörigare men huvudsaken att det i slutänden blev städat och fint ;) Vi har ju alla våra sätt att få gjort saker =)

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Precis så där har det blivit när jag städat sonens rum med. Alltså mer rörigt först för att sedan bli bättre. Är nog rätt bra att göra så egentligen tycker jag i alla fall, då ser man ju vad som ska vara vart samt vad som ska behållas och inte. Jag tycker det är ganska skönt liksom att röja, borde ta mig för att röja under julen med :).

12 Amanda:

skriven

Haha detta påminner mig hur det kunde se ut inne hs mig i mitt rum när jag både hemma. Man är ju alltid så duktig på att plocka fram saker :)

13 Jessica :

skriven

Haha ja när man ska rensa blir det ju ofta ett rent kaos av grejer överallt haha i januari ska ta tag mer i rensa ut lite också hade jag tänkt i alla fall 😂❤️

Kommentera här: