Juloutfits genom åren

Julen 2018, koftan fick jag i julklapp. Stor julfavorit faktiskt!
Klart vi måste prata lite yta mellan alla ketoinlägg, pilates och träning. Inspiration till det här inlägget har jag snott från Home2tiny. Jag tycker det är okej att låna idéer från andra så länge man länkar och anger källan. Det värsta jag vet här i bloggvärlden (förutom näthat och elaka kommentarer) är när man snor andras idéer och låtsas som att det är ens egen idé. Jag tror Tina ska få ett eget inlägg framöver faktiskt..
Koftan fick åka på när vi skulle till mormor och morfar på juldagen för att fira jul och Samuels födelsedag.
Julen 2016, en teaser framför granen är helt klart obligatoriskt!
Julen 2013, den här klänningen har jag glömt bort. Undrar om jag har kvar den någonstans. Har ett svagt minne av att den egentligen var för stor och därför bara användes den här dagen.
Julen 2012, den här pärlan använder jag mest på sommaren nu faktiskt. Visste inte att jag haft den så länge.
1 Paulina:

skriven

Men så roligt att se alla outfits !fick verkligen idé hur man skulle se ut på jul! Så himla fint tyckte alla vara lika fina 😍😍 så snygga örhängen du hade på 2012! Älskade dom! Så fin du är!
Vad blir det i år!😍

2 Pärla:

skriven

Jag tycker också det är helt ok att man inspireras av varandra men borde hänvisa som du säger.
Min favorit var den röda koftan, så himla fin! Men den vita klänningen med men förstår att du använder den mest på sommaren.

3 bylisa.se:

skriven

Kul inlägg, började direkt fundera på vad jag själv burit senaste jularna, haha! Tror att det varit en hel del roliga stickade jultröjor 😊

4 Karolineee :

skriven

Vilka fina outfis du haft genom åren, jag brukar försöka klä mig i rött på jul men passar inte så bra i det så i år blir det nog grönt med skinn 😊 ha en fin helg

5 Madde:

skriven

Lite kul att gå tillbaka och se hur det var tidigare år. Fina kläder du hade iaf. Självklart måste man få vara lite yta ibland också. Allt måste inte vara seriöst.

6 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Åh den första var så fin och du passade superbra i den :) Jag vill gärna ha rött på julen faktiskt

7 Johanna:

skriven

Så fina outfits :D jag älskar att klä upp mig på julafton ! Men hittar oftast Aldrig något😂😂

8 Elin:

skriven

Så fina tröjor/blus/tunika va dom nu heter :D du har haft. Gillar att klä mig i fina outfits men jag gör det bara när jag ska ut eller på högtider :) lite bekväm av mig :P

9 Linda:

skriven

Kul att blicka tillbaka på vad man haft på sig vid Jul.
Detta året infinner sig ingen direkt glädje över Jul då jag åker på att jobba Julaftonskväll hatar att jobba den kvällen verkligen.
Har du jobbat många Julaftons kvällar?

kram Linda Mellqvist

Svar: Jag brukar jobba nyår istället så nu är det flera år sedan som jag behövde jobba julen.
Hanna

10 Yela:

skriven

Men åh va kul inlägg & du är ju så vacker vännen! Håller med dig att det är helt okej att låna idéer men då nämna personen som kommit på idéen, ogillar också folk som snor rakt av det är verkligen inte okej!
Alla outfits var fina men fastnade verkligen för den vita klänningen, jättefin 😍

11 Yela:

skriven

Men åh va kul inlägg & du är ju så vacker vännen! Håller med dig att det är helt okej att låna idéer men då nämna personen som kommit på idéen, ogillar också folk som snor rakt av det är verkligen inte okej!
Alla outfits var fina men fastnade verkligen för den vita klänningen, jättefin 😍

12 Yela:

skriven

Men åh va kul inlägg & du är ju så vacker vännen! Håller med dig att det är helt okej att låna idéer men då nämna personen som kommit på idéen, ogillar också folk som snor rakt av det är verkligen inte okej!
Alla outfits var fina men fastnade verkligen för den vita klänningen, jättefin 😍

13 Anonym:

skriven

Åh vad skönt att jobba på en arbetsplats där det är ok för kollegorna att göra så. Hos oss vill alla vara lediga på jul så här har vi turordnings schema.
Kram Linda

Kommentera här: