Pilates mot vägg

Nu när jag gått igenom bilder och rensat och grejat så har jag hittat så mycket roliga filmklipp som jag alldeles glömt bort att jag filmat. Så jag kommer bomba instagram ett tag och en hel del kommer säkert komma upp här också.
Så jag tänkte damma av denna goding, har nog lagt ut den på instagram för länge sedan men har så många nya följare där att det inte spelar så stor roll faktiskt om det blir repris. Testa gärna! Det ser ganska enkelt ut men jag minns att jag fick jobba.
1 Jennysvardag:

skriven

Visst är det roligt när man hittar bilder och videos som man har glömt bort. Kul att se hur man tränar pilates mot en vägg :)

2 Petra:

skriven

Vete tusan om jag skulle klara av detta... lite för svag i armarna, men vilken grym träning:) skulle verkligen behöva stretcha ben och rumpa😂

3 Petra:

skriven

Vete tusan om jag skulle klara av detta... lite för svag i armarna, men vilken grym träning:) skulle verkligen behöva stretcha ben och rumpa😂

4 Emma:

skriven

Ja du yar rätt i att de ser rätt lätt ut. Men jag som är så stel hade nog inte klarat av det haha

5 Mrs.Kjellström:

skriven

Men va roligt med film så man verkligen få se :D
Gillade detta riktigt mycket :)

6 Moa Larsson:

skriven

Men herregud kvinna! Vad heter du på instagram? Klart att jag måste ha dig där. Att jag inte tänkt på det tidigare? Ska se om jag kan hitta på dig men svara gärna under den här kommentaren annars. Kram!

Svar: Jag heter @hannafialotta samma som bloggen. Tänkte inte på att skriva ut mitt nick på Instagram. 😁
Hanna

7 Kamilla:

skriven

När jag tränade gympa minns jag att vi ofta fick stretcha mot väggar så det är ju super bra. Jag ska testa köra någon av dina pilates nästa vecka då jag ska dra igång med allt igen har jag tänkt

8 Josse:

skriven

Åh älskar dessa videos! Ska kolla på dom imorgon:)

9 Amanda :

skriven

så kul att du vissar sådan övningar <3

10 Marie:

skriven

Men ja du ser här var det ju klipp minsann, bra där =D tack för tips ska kika klippet snart

Kommentera här: