Lite reklam för mitt instagramkonto

Följer du mig inte på Instagram redan och du gärna vill ha träningsinspiration, videoklipp och så vidare tycker jag att du ska kolla in min instagram. Du hittar mig under @hannafialotta
PS: Ställ gärna en fråga i min frågestund HÄR. DS
Vad gör jag här egentligen? 👆👆 Jo, när jag letade efter inspiration till mitt pass så fick jag inspiration till att göra cat/cow stående. Du som följer mig på instagram har redan sett mitt enminutsklipp med uppvärmning. Klippet är en del av mitt nya pass coregympa. Basen är iallafall att lära sig att tilta bäckenet framåt (svanka) och bakåt (rundning i ländryggen). Man kan faktiskt träna på den här rörelsen även när man sitter, jag gör det faktiskt nu när jag skriver. Det kan vara lite knöligt att behålla magstödet medan man svankar men med lite övning går det.
1 Anonym:

skriven

Åh vad kul! Följer dej nu på insta! Får massa bra tips av dig så klart man vill följa!! 😘

2 Jennysvardag:

skriven

Vilken bra övning som man kan göra även när man sitter ner. Jag ska gå in och följa dig på instagram nu :)

3 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

Åh jag behöver verkligen både tränings tips och motivation det tryter verkligen hos mig.
Idag tog jag dock en promenad runt hela sjön.
Ha en super fin dag kram

4 Emma Engström:

skriven

Coreträning är ju verkligen något som är himla viktigt! :D

5 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Åh skulle tycka att det vore så kul att gå på ett av dina pass! Ska absolut spana in insta ♡

6 Mina:

skriven

Kollar gärna in din sida på Instagram. Den har jag missat ❤

7 Moa Larsson:

skriven

Men ja, jag har ju faktiskt pratat om att börja följa dig på instagram LÄNGE LÄNGE! Men så har jag aldrig kommit till skott. Himla bra att det här inlägget kom upp. Kram fina du!

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Så roligt att du reklamar din Instagram :). Jag följer dig redan även om jag är oerhört dålig på att visa engagemang där med skillnad mot bloggen. Men är liksom lika för alla som jag följer haha.

9 Michelle :

skriven

va bra ska att man kan följa dej 💕 har oxå instagram

10 Maddd:

skriven

Den övningen är så skön. Används mycket i yogan. Brukar längta efter den.

11 Åse:

skriven

Klart jag måste följa dej:)

12 Moa:

skriven

Ska gå in och följa dig :)

13 Amanda :

skriven

Så kul ska in och kika på dit Instagram konto😊

14 Kirsi:

skriven

Jodå, jag följer dig på instagram (vill jag minnas). :) Spännande med cat/cow stående. Eller spännande kanske är fel ord, det låter lite knepigt...

15 Sandra Bäckman:

skriven

Cat/cow, vilket spännande namn 🙂
Ska genast in och följa dig på insta (om jag inte redan gör det) 👍

16 Kamilla:

skriven

Helt rätt att göra reklam för sig själv. Det borde vi alla göra mkt mera. Får kika in på din insta - jag heter kamillaskamera

17 Sofie:

skriven

Ska in och kolla om jag följer dig men tror det 😁 inspiration ❤️

Kommentera här: