Smögen från ovan

Godmorgon långfredag och Glad Påsk. Vilken dag säger man glad påsk egentligen? Jaja, det spelar ingen roll, haha. Jag tänkte fortsätta berätta om våra upplevelser i Smögen. Efter en härlig frukost på hotellet så tog vi en promenad, Bryggpromenaden igen men först såklatt uppför klippan som låg precis bredvid hotellet. Om tisdagen på Smögen var en fin dag men med isande vindar så var det precis tvärtom den här dagen. Vädret var fantastiskt vackert med inte ett moln på himlen. Jag skriver inte så mycket mer utan bjuder dig på ett gäng bilder.
 
En djup liten sjö mitt uppe på klippan. Trodde först inte att den skulle vara så djup men det var den.
 
 
1 Hilma Eklund:

skriven

Men åh vilka underbara bilder! :D Glad påsk!

2 birgitmaria:

skriven

Jag har knappt läst några bloggar på flera veckor men nu har jag tid och lust att läsa ikapp :-) men det blir bara en kommentar. Vackra bilder! Jag har aldrig varit i Smögen. Ligger lite avsides när man bor i norr.
Jag tror man egentligen ska säga glad påsk på påskafton, men nuförtiden är det nog när man blir ledig :-)
Har följt din ketosresa... och jag är nog inte av samma åsikt som dig. Jag tror vi behöver alla näringsämnen, men man måste ju känna efter själv och välja det man själv tycker är bäst. Själv tror jag på lagom är bäst :-) Ha en riktigt skön påsk!!
Och ifall jag inte sagt det tidigare så är det så kul att följa din blogg. Jag gillar att den är en blandning av så mycket, dina intressen, din vardag och allt annat!

Svar: Vad glad jag blev av att läsa din kommentar! Jag funderar ofta på om min blogg är för spretig men det verkar alltid vara det som läsarna uppskattar mest. :-)
Hanna

3 Marie:

skriven

Ohh jag är avis, SMÖGEn är nog vårt lands finaste platser och jag tror faktiskt jag känner igen mig överallt

4 Paula Trollkatt:

skriven

Oj, vad fantastiskt vackert verkligen <3!

5 Sara Stödberg:

skriven

Så härligt, vilka minnen ni har skapat tillsammans. Och jag har fått värsta inspirationen här ju, tack!

6 Daisy:

skriven

Glad påsk till er med , super fina bilder från smögen , aldrig varit där dock själv

7 Anna svensson:

skriven

Wow det ser verkligen helt fantastiskt ut och jag har själv alltid velat åka dit och besöka! Får bli på min att göra lista 😊

8 Snabela :

skriven

Vilka härliga bilder du har tagit. Ser ut som riktiga sommarbilder.

9 Sara:

skriven

Jag har aldrig varit till Smögen men skulle väldigt gärna åka dit, ser riktigt mysigt ut! Jag säger Glad Påsk på lördag när det är påskafton men jag har hört på flera olika håll att det sagts nu några dagar innan också så :D

10 Michaela :

skriven

Men snacka om paradis 😍Hur länge blir ni där?

Svar: Vi är redan hemma. Det blev en kort tripp på två dagar. :)
Hanna

11 Therese Carlsson :

skriven

Vilka härliga och mysiga bilder. Där skulle jag trivas tror jag

12 Sarah:

skriven

Glad Påsk :) Vad roligt att få läsa om och se bilder från Smögen :) Vad skönt att ni slapp dom kalla vindarna den här dagen :)

13 sofia:

skriven

Men alltså vilka bilder du delar med dig av, man blir verkligen så glad av dom! Vilket fantastiskt väder ni verkar ha det, det har vi med idag :)

14 Madde:

skriven

Men wow vad fint ni har det. Vädret ser ju fantastiskt ut tycker jag

15 Katja:

skriven

Wow vad fint, jag har aldrig varit där! Ligger dock på min ”To Do list”.

16 Amanda:

skriven

Men så fint det är ser ut som att ni har riktigt bra väder med :)

17 Yela:

skriven

Men wow så vackert! Längesen jag var i Smögen men vill verkligen dit igen. Ser ut som sommar på bilderna, himla härligt 😃

18 fnulan:

skriven

Jaaa berätta mer, det är ju så fantastiskt vackert! Älskar Smögen. Glöm nu inte att njuta!!

19 charlottelinden.se:

skriven

Guuud så mysigt! Smögen är verkligen otroligt vackert :) Ett riktigt sommarparadis!

20 Villa Frejas bokblogg :

skriven

Så underbart med västkusten. Glad påsk.

21 Villa Frejas bokblogg :

skriven

Så underbart med västkusten. Glad påsk.

22 Michelle :

skriven

Va roligt med smögen :) ser väldigt vackert ut ^^ skulle vilja åka dit nån gång ☀️

23 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

åh wow så vackert det ser ut att vara. vädret ser underbart ut, hade gärna vart där
ha en fin kväll kram

24 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Låter ljuvligt :D. Jag tror man säger glad påsk redan från skärtorsdagen och framåt. Du som kristen ser du påsken som extra speciell? :)

Svar: Ja. det gör jag. Men jag firar inte på något särskilt sätt mer än att träffa min familj och äta god mat.
Hanna

25 Jennifer:

skriven

Glad påsk även fast jag inte firar påsk :P

26 Michelle :

skriven

Vet faktiskt inte vilken dag msn säger påsk men tycker påsken börjar på långfredagen:)

27 Sandra:

skriven

Smögen är jag tokig i, har en vän som flyttade därifrån och upp till Värmland, fattar inte hut hon tänkte 😉

Svar: Det förstår inte jag heller. :-P
Hanna

28 soclosedecember.nu:

skriven

det är en sann historia (sorry råka komma åt skicka knappen att ha skrivit klart

Kommentera här: