Blommor där du står

Jag sitter här i pilatesstudio och väntar på min tur. Lyssnar på musik och hittade en så mysig låt: blommar där du står av Gammal. Jag har inte hört hela låten förut men så bra den är! Har den på repeat och hör den om och om igen. En ny favorit! 
1 Yasmine:

skriven

Måste ta och lyssna på den! :D Kram

2 Amanda :

skriven

Den låten är så bra 😍 jag älskar värkligen den här låten en av mina favoriter just nu

3 Madde:

skriven

Ibland hittar man bara den som känns så rätt. Får ta och lyssna till den

4 Madde:

skriven

Ibland hittar man bara den som känns så rätt. Får ta och lyssna till den

5 Louise:

skriven

Men vilken fin! :D

6 Kamilla:

skriven

Låten lät fin så långt som jag kom...Dottern sover i R säng när han är iväg och jobbar denna natten och jag min toka satte på och skulle lyssna och hon vakande till. Lovar att lyssna klart imorgon igen.

7 Jennifer:

skriven

Den låten har jag nog aldrig hört jag, så ska in och lyssna direkt :D

8 Jenny:

skriven

Åh gud så spännande att få höra från en som har levt med psykossjukdom så länge. Å

9 Marie:

skriven

Det var en charmig låt, =D påminner om Maggio och Little Jinder

Kommentera här: