Ute i naturen, lycka!

Suddig och rufsig i håret. Note to self: ha inte utsläppt hår samtidigt som det blåser och jag går fort.
Batteriet i vår ena bil har laddat ur så imorse behövde jag ta tåget. Inte mig emot, det var en underbar morgon.
Ser du så fint! Tänk att jag har så nära till detta vackra promenadstråket. Lycka att kunna gå här! Jag hade några roliga timmar på jobbet och ikväll var jag i Tinnerö. Jag vandrade runt själv och glömde alldeles  bort tid och rum. Satte mig och filosoferade och bara var. Att jag skulle träna pilates också glömdes nästan bort.
Här vill jag gå imorgon om det är fint väder!
 
1 Tessie - Fotograf:

skriven

Vad fin natur att röra sig i. :)
Sv: Tack <3 Jag är super nöjd :)

Svar: Det är verkligen vackert och gör sig inte rättvisa på bild.
Hanna

2 Emma Engström:

skriven

Naturen är verkligen så himla underbar! <3

Svar: Men visst är den! Blir alldeles prillig. :-)
Hanna

3 Maria:

skriven

Vilken härlig promenadväg :)

Svar: Det var fantastiskt vackert!
Hanna

4 Anna Williams :

skriven

Åh nu saknar jag Sverige ❤

Svar: Det kan jag tänka mig! Sverige är fantastiskt vackert. :-)
Hanna

Kommentera här: