Kylig morgonpromenad

Efter en del velande om jag skulle träna ett pass pilates, springa en runda eller ta en morgonpromenad slutade det till slut med att jag tog en riktigt härlig morgonpromenad. Precis när jag gick ut var det kolsvart och jag funderade över om jag skulle våga ge mig ut. Tänkte på alla fula gubbar men valde till slut att trotsa hemska tankar om allt som möjligen skulle kunna hända. Men jag valde att inte låta mig begränsas av alla otäckheter som händer. Avicii i lurarna och jag njöt av min runda. Hur fint är det inte att se dagen gry!
I början var det riktigt mörkt! Och kallt, endast fem grader så vantar var ett måste. Nästan mössa med men någon måtta får det vara. Om jag tar på mig mössa nu kommer jag frysa sen när det är riktigt kallt ute. Så, mössan spar jag på.
Sen blev det ljusare!
Fler människor rörde sig ute och jag kände mig inte riktigt lika ensam. 
Lagom till jag kom tillbaka hem var det nästan dagsljus.
 
 
1 Yasmine:

skriven

Jag älskar morgonpromenader! :) Hoppas du får en fin vecka :)

2 Miss Philipsen:

skriven

Får ju säga att se världen att vakna är fantastiskt :D

3 Pernilla Andersson:

skriven

Härligt med en.sådan promenad..
Hur långt gick du??

Svar: Jag gick fem kilometer. 🙂
Hanna

4 Mösstanten:

skriven

Bra att få vakna upp till de här bilderna. Blirpigfare bara av att titta på dem.

5 Johanna:

skriven

Ser ut som att det var ett bra val, såg ju fantastiskt mysigt ut :)
Här fick vi skrapa bilrutorna i morse, kallt...

6 Linnéa:

skriven

Brr, så himla kallt i morses när man skulle gå till jobbet; mössa, vantar & halsduk på <3

7 Ingmarie:

skriven

Härligt med en sådan start!Själv är jag i princip aldrig rädd för "fula gubbar" men OM jag skulle varit det hade jag aldrig vågat gå med hörlurar. Skulle inte vågat ens när jag kutar men då av rädsla att bli på/nedkörd. Jag vill höra naturen, omgivningen och mina andetag. :-)

Kommentera här: