Klassisk pilates

Ikväll har det blivit ett pass pilates efter jobbet. Så underbart härligt det var. Jag brukar alltid köra program från Basi Pilates och det var också det jag började med. Men så dog internet på datorn och på telefon fungerade inte Pilates Anytime så istället blev Youtube. Letade upp en gammal klassiker, det där passet som jag började med för sisådär hundra år sedan. Jag skulle egentligen kunna göra det direkt från huvudet men jag är rädd att jag fuskar då. Hur som helst så var det precis vad jag behövde. Det var veckans andra pass så det känns som att jag är på gång igen. Underbart!
1 Netti Starby:

skriven

Vad tråkigt att det strulade men vilken tur att du fick tag på en gammal klassiker :-D Kramis

2 Emma Engström:

skriven

Pilates verkar ju ändå rätt så kul och intressant! :D

Svar: Det är det! Önskar att fler vill testa. :-)
Hanna

3 Angelica Wåhlin:

skriven

Härligt att du börjar komma igång igen!

Svar: Ja, underbart! 😍
Hanna

Kommentera här: