Härliga fredag

Godmorgon! Jag sitter här med en kopp te och njuter av att vara ledig idag och imorgon. Jag är ganska trött för jag hade svårt att somna igår. Jag har perioder när jag är jättetrött men ändå inte kan sova. Är du också så ibland? Kan i och för sig bero på att jag har haft en intensiv period på jobbet. Nu är det lugnare men det tar alltid lite tid att komma ner i varv igen. Idag är jag sugen på att åka till Tinnerö igen tillsammans med Rickard, ta med en picnickorg och bara vara tillsammans några timmar. Vad har du för planer för dagen?
1 emma. Rehn:

skriven

Vad härliga planerar! Själv ska jag fredagshandla inför helgen 👍

Svar: Det gjorde maken igår så jag slipper idag. :-D
Hanna

2 Pia :

skriven

Jag har också svårt att sova vissa perioder, funderar på om det är fullmåne då kanske?

3 Angelica Wåhlin:

skriven

Skönt med lite ledighet! :)

4 Mösstanten:

skriven

Inte lika roliga planer här. Vi har tvättstugan idag. Men lite mys till kvällen blir det allt.

5 Jessica Högberg:

skriven

Så mycket mysigt ni har!

6 Ingmarie:

skriven

O ja! Särskilt när månen är fet! Jag tror det är mer vanligt än ovanligt att ha "oregelbunden" sömn. Men såklart viktigt att den är övervägande bra! Och så fint det verkar vara på Tinnerö!

Svar: Tinnerö är ett underbart ställe! Kommer nog aldrig tröttna...
Hanna

7 birgitmaria:

skriven

Peppar, peppar... Men jag har inga direkta sömnproblem. Somnar och sover ofta gott! Fast i natt hade jag en riktigt hemsk mardröm... den vill jag helst glömma.

Svar: Härligt att läsa att du sover bra men fy för mardrömmar!
Hanna

Kommentera här: