En helg med extra allt

Vilken bra helg jag haft! Två roliga matcher. Igår fick jag och mitt team höra att vi var de bästa domarna som de haft under året. Idag assisterade jag Rickard i Västra Husby, sista matchen för säsongen så det var skönt att få göra den matchen bra. 
Nu har jag ett domaruppdrag kvar i damer division ett nästa helg. Då ska jag åka ända till Enköping. Det ser jag fram mot med skräckblandad förtjusning.  
Igår möttes jag och några kollegor upp hos E för att överräcka presenter. Hon slutade för ett tag sedan och först nu har vi kunnat träffas och ge henne dom. 
Vi spelade även ett helt galet roligt spel: Backpackers heter det. Det går ut på att man ska skapa roliga meningar genom att fylla i luckor i en mening. Vissa grejer blev helt crazy och det spårade en del bitvis. Grymt roligt kväll. 

1 Pernilla Andersson:

skriven

Vad roligt när man har haft en givande helg..
Hoppas din vecka blir densamma...

Svar: Tack så mycket! Önskar dig detsamma. :-)
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Skratt och tokigheter är vad vi behöver. Lycka till i Enköping!

Svar: Exakt min melodi! :-) Tack så mycket.
Hanna

3 Petra Olsson:

skriven

Aldrig spelat detta men så kul det låter:) kram

Svar: Det är hur kul som helst! :-)
Hanna

4 Yasmine:

skriven

Låter som ett riktigt roligt spel! Ska kolla upp det :)

Svar: Gör det! :-)
Hanna

5 Sara Ekman:

skriven

Kul :D

Svar: Ja, det var en rolig kväll!
Hanna

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så roligt med spel :D. Sådant gillar jag, brukar faktiskt försöka spela sånt så ofta jag kan :)

Svar: Det är verkligen roligt. Gör det för lite bara...
Hanna

7 David och Bella:

skriven

Åh låter som ett spel vi måste prova🙂!

Svar: Ja, det kan bli riktigt tokigt och roligt. :-)
Hanna

8 cecilia:

skriven

så härliga bilder!! :)

Svar: Kul att du tycker det! :-)
Hanna

9 JoJo:

skriven

du ser ut att ha haft en fin helg :)

Svar: Det var en riktigt härlig helg!
Hanna

Kommentera här: