En delad tur och en fin vän

Gröna och matchande vilket inte var medvetet. Jag tycker att mina tights påminner om norrsken. Undrar om det var designerns inspiration? 🤔
Jag har jobbat en delad tur idag och hade rast mellan ett och fyra. Då hann jag både gå en promenad med Sofia, storhandla mat med Rickard och Ida samt prata en lång stund med finaste Pia. Effektiv dag! Jag och Sofia har nu känt varandra i två år. Eler det är två år sedan som vi la till varandra på Facebook, sen dröjde det ytterligare några dagar innan vi träffades för en morgonlöprunda. Jag saknar våra morgonintervaller. Kanske att de snart kommer tillbaka elller löpning tillsammans i annan form. I vilket fall som helst så är jag väldigt glad över att jag har henne. 💗
 
 
 
 
 
1 Yasmine:

skriven

Förstår din tanke med norrsken! :D De var riktigt snygga :)

2 Netti Starby:

skriven

Vad skönt att du hann med så mycket under rasten :-D Kramis

3 Mösstanten:

skriven

Ja det var effektivt! Så bra att kunna utnyttja den där mellantiden.

Kommentera här: