Veckans träningsplaner

 Förra veckan var en riktigt bra träningsvecka. Jag fick in två pass pilates, 8 km löpning och styrketräning och så sprang jag elva kilometer på matchen i lördags. Så mycket har jag aldrig sprungit på en match förut. Träningsplaner för den här veckan är intervaller på bana, något distanspass och så springa lopp på lördag i Örebro tillsammans med Sofia, Emma, Rickard och Marcus. Det ser jag mest fram mot den här veckan. Det ska bli riktigt roligt. Mitt huvud vill springa för personbästa, får se vad kroppen vill.
Jag skriver ganska ofta om att jag måste ta tag i mig själv vad gäller stretch och mjuka upp kroppen och den här veckan hoppas jag blir en nystart. Inte bara hoppas, det ska bli! Jag började en mjukauppkroppen-utmaning via sidan Pilatesanytime och gjorde dag ett i förra veckan men så tappade jag den lite. Det var så mycket annat. Jag tänkte göra inlägg på det temat. Det är verkligen jättespännande!
1 Annie:

skriven

Intressant att läsa! :)
Är själv dålig på att stretcha, men har kronisk värk att tänka på, så det funkar inte alltid för mig med stretching.
Hoppas det kommer gå bra för Dig :)

Svar: Tack snälla!
Hanna

2 Znogge:

skriven

Vilken härlig träningsvecka och det finns gott hopp om den kommande också!

Svar: Det gör det verkligen! :-)
Hanna

Kommentera här: