Mitt inte så perfekta liv

Häromdagen började jag läsa boken ovan. En charmig feelgood-bok. Jag älskar böcker som får mig att brista ut i gapskratt och den här kvalar in i den kategorin. Boken handlar om Katie som drömmer om en karriär i London. Inget går dock som hon tänkt sig. Hon får sparken och hjälper sin pappa och styvmamma att starta upp en glamping. När hennes forna chef kommer dit blir det en lite annorlunda vändning. Men jag ska inte säga för mycket om handlingen, men den är bra. Jag tycker att boken har allt som man kan önska sig av en bok i den här genren. Humor, relationer, en lagom dos av förvecklingar och ja det var nog allt. Läs den om du vill läsa något som garanterat kommer få dig att skratta. 
1 Netti Starby:

skriven

Låter som en bra bok! :-D Kramis

Svar: Den är väldigt bra! Kram
Hanna

2 Yasmine:

skriven

Borde verkligen börja läsa böcker igen! Denna låter kul :)

Svar: Det är verkligen ett bra sätt att fly lite från verkligheten. Men jag blir lite för inne i min bubbla så kan inte göra det så ofta som jag vill.
Hanna

3 hopihopi:

skriven

Jag älskar Sophie Kinsellas böcker. Jag tror jag läst dem alla :)

Svar: Ja hennes böcker är underbara!
Hanna

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Åh, härligt tips :D (fyi, går icke att kommentera ditt senaste inlägg om loppet)

Svar: Tack för upplysningen. Nu går det att kommentera. :-)
Hanna

5 Maria at Inredningsvis:

skriven

Vilket bra boktips ska kollas in :) Ha en fin ny vecka Krammmm Maria

Svar: Tack detsamma! Kram
Hanna

Kommentera här: