Långresa till Enköping

Jag har varit hemma en stund nu från min långresa till Enköping. Min sista seriematch för i år och det känns bra att få avsluta säsongen med en bra match i damer division 1. Givetvis har jag några förbättringspunkter men det som jag lyckas sätta idag är det som jag fått över mig mest under alla år som domare. Det är fysiken och tempoväxlingar. Kändes riktigt skönt att få höra att det var bra idag. Nu hoppas jag att det räcker hela vägen. Det ligger inte i mina händer längre om jag får gå upp en division på damsidan. Jag hoppas verkligen på det!
Idag fick jag förmånen att ta med mig assisterande domare från Östergötland så vi åkte tidigt i förmiddags. Grymt kul att få åka iväg så här i team och döma tillsammans.
1 Mösstanten:

skriven

Roligt att höra att matchen gick bra.

Svar: Glad att du tycker det! :-)
Hanna

2 Yohanna af Skovde:

skriven

Håller tummarna för dig i din domarkarriär! :)

Svar: Tack snälla för dina tummar!
Hanna

3 Johanna:

skriven

Vad roligt, jag håller tummarna för ett steg upp :)

Svar: Tack för tummarna!
Hanna

4 Emma Engström:

skriven

Himla härligt att det känns bra! Kram

Svar: Det tycker jag med. Jag var så himla nervös inför matchen så jag är glad att det gick bra.
Hanna

Kommentera här: