Jag skulle ta det lugnt.....

Jag skulle bara springa några kilometer. En lugn runda tillsammans med Rickard och sedan avsluta med styrkeövningar. Istället blev det snabba kilometer i min nuvarande tävlingsfart på milen. Det kändes som att jag flög fram och jag fick verkligen uppleva runnershigh. Då när det känns som att jag kan springa hur långt som helst utan att bli trött. Jag älskar den känslan och det är den som gör att jag orkar fortsätta springa även de gånger när det känns som att jag inte ens orkar en kilometer. Efter löpningen körde vi ett gäng parstyrkeövningar. Kul att vara igång med det igen då det var väldigt länge sedan. Kolla in @hannafialotta för att se videos. :-)
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh så roligt :D. Det är så kul när man hamnar i ett flow med saker och det bara rullar på :D

Kommentera här: