Höst i Tinnerö

Imorse frågade jag Rickard vad han hade för planer för dagen. Inga alls sa han. Bra tyckte jag, då kan vi åka till Tinnerö och njuta av hösten i det soliga vackra vädret.
Vi gick där i godan ro och så tar jag upp telefonen och ser att jag fått mess från brorsan. Vi hade pratat lite löst om att träna pilates idag och det hade jag alldeles glömt bort.... Så det var bara att vända. Men lite sol på nosen fick jag och ett grymt bra pilatespass med brorsan som garanterat kommer kännas.
 
 
1 Mösstanten:

skriven

Det är så härligt väder nu. Fina bilder. Själv tränar jag genom att sortera böcker och flytta om i bokhyllorna just nu. :-)

Svar: Visst är det underbart! Det får gärna vara så här ett tag till. Det är bra träning det med. Kan tänka mig att det kommer kännas lite i kroppen imorgon. :-)
Hanna

2 Emma Engström:

skriven

Tycker det var ett bra initiativ, så himla fint det ser ut! 😃

Svar: Det är underbart att vara där! Rena energikicken!
Hanna

Kommentera här: