En impuls

Jag satt i godan ro och byggde med lego efter att ha städat i Idas rum. Fick världens ryck efter jobbet och började röja så det är så fint i hennes rum nu. Iallafall så satt jag och försökte tagga till inför träning. Rickard tyckte att vid fyra var väl en bra idé. Jag hittade dock på en massa ursäkter i huvudet. Typ "vid fyra är min absolut sämsta tid att springa..." Men så fick jag mess från Sofia som ville ha sällskap på sina intervaller då hennes sällskap bangade ur. Genast blev jag pepp. Har saknat våra morgonintervaller. Rickard hängde också med och så mötte vi upp henne i stan och värmde upp till platsen för våra intervaller. Sofia skulle springa
3km+2km+1km i 4,10min/km. 😱 Det är inget tempo för mig att springa i. Alltså inte min nivå, särskilt inte så långt. Så jag körde tusingar i mer behagliga 5,06tempo. För min del blev det tre tusingar och så mötte jag upp Sofia och Rickard som sprang i hennes tempo för att få lite bättre träning. Det blev ett riktigt bra pass!
1 Yvonne:

skriven

Att röra på sig är bra!
Svar..Det är bra att kunna le.
:-)

Svar: Ja det är ju det!
PS: Du har inte skrivit din bloggadress så kan inte kika in hos dig igen. DS
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Snyggt jobbat!
Jag och Alva har varit på kettelbellspass ikväll. Puh! Jag har redan träningsvärk!

Svar: Det låter kul! Hoppas att träningsvärken inte blev alltför intensiv. :-)
Hanna

3 Johanna:

skriven

Härligt :)
Tänk vad lite sällskap kan göra för träningen!

Svar: Det gör verkligen allt! Mycket lättare att ta sig i kragen och köra sitt pass.
Hanna

4 Yvonne:

skriven

Ha en bra dag!

Kommentera här: