Det blev ett gäng intervaller

Det blev ett gäng riktigt tuffa intervaller på löpbandet idag. En fördel med att fotbollssäsongen är slut är att allt fokus kan läggas på träning. Jag ska bli en starkare och snabbare Hanna! Vad gäller löpningen är jag på god väg. Jag kände under intervallerna att jag blivit uthålligare även i högre hastigheter. Men det kan givetvis bli bättre.
Ikväll har jag även tränat pilates. Jag kände mig så stel och svag men det gör jag alltid efter att sprungit ett tufft löppass innan så det säger inte egentligen inte särskilt mycket. Det blir en bra träningsvecka det här. Det känns så i kroppen!
1 David och Bella:

skriven

Bra jobbat😀

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 dianasdrömmar:

skriven

Duktig du är :)

Svar: Tack! :-)
Hanna

3 Mösstanten:

skriven

Lycka till med träningsveckan!

Svar: Tack så mycket!
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Härligt!
Mim träningsvecka har oxå börjat bra! Lika bra att fortsätta då :-)

Svar: Underbart! Hoppas att den fortsatte bra.
Hanna

5 Anita:

skriven

Härligt :D

Svar: Älskar intervaller! :-)
Hanna

Kommentera här: