Te och lite läsning

Oj vad trött jag är idag. Sovit dåligt i natt så bara barnen kommit iväg till skolan ska jag krypa ner en stund. Men det får bli en kort stund för ett av barnen ska till tandläkaren vid tio-tiden. Zzz...... Sitter och dricker en mugg te med lokalproducerad honung som Rickard fick i priskassen från Jätten Bule-löpet. Jag behöver äta något med men har ingen aptit just nu. Det är så kallt i köket att jag inte vill äta något som är kallt.
Varmt och härligt....
Igår kväll satte jag mig och läste lite pilates. Kom bara igenom introduktionen för sen blev det film istället. Jag upplever att jag behöver repetera en hel del. Jag och Rickard tränade även ett pass pilates tillsammans. Det kommer jag skriva mer om framöver.
1 Mösstanten:

skriven

Te på morgonen är det som får igång mig. Beror väl på vanan antar jag.

Svar: Ja kanske det. Men det är gott med. :-)
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Vad jobbigt att du hade sovit dåligt inatt men skönt att du kunde vila en stund senare :-D Kramis

Svar: Det var skönt att vila lite. :-)
Hanna

3 Nina Karlsson:

skriven

Alltid mysigt med tända ljus och en kopp te.
Kram Nina

Svar: Ja visst är det! Älskar den här tiden på året av den anledningen.
Hanna

4 Dixi Wonderland:

skriven

Jag dricker te varje dag. Bästa sättet att hålla sig varm på :D

Svar: Jag håller med! Jag vill egentligen ha en mugg nu men då somnar jag väl inte.
Hanna

5 MALIN:

skriven

Så mysigt :) Kram

Svar: Det var verkligen mysigt. :-)
Hanna

Kommentera här: