När jag får göra det jag älskar mest av allt

Ikväll hade jag mitt första pilatespass i lokalen här i stan. Jag var på plats en halvtimme innan och fick nyckel samt skrev papper. Känns grymt kul att få komma igång! I veckan kommer det mer information om kommande klasser.
Jag blev så glad över att H, min fina exkollega ville komma och träna pilates med mig ikväll. Hon hade med sig en vän och så hade jag bett brorsan att hänga med. Jag lovade ett basicpassmen jag vet inte om jag lyckades så bra med det, hehe. Eller jo, det blev basic men även basicövningar är tunga. Det blev ett roligt pass med mycket skratt men också hårt jobb.
Såklart jag ska ha tröjor som det står Hannas Pilates på!
 En liten grupp, precis så som jag vill att det ska vara, då blir det bäst!
 
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

sonen har visat mig lite yoga, medicinsk avslappning.

2 Marielle:

skriven

Kul att köra pass! Har inte testat ren pilates men kör BodyBalance 🙏 sååå skönt för kroppen!

3 Matilda Berlin:

skriven

Nej vad fantastiskt!! Heja dig finaste <33

4 Mösstanten:

skriven

Grattis till första gruppen!

Svar: Tack snälla! :-)
Hanna

5 Yasmine:

skriven

Stort grattis! Vad roligt! :D

Svar: Ida säger tack! :-)
Hanna

6 birgitmaria:

skriven

Lycka till!!! Va kul för dig att köra pass! Hoppas det sprider sig!!

Svar: Det hoppas jag med!
Hanna

Kommentera här: