Mörka, gråa, trista november

Godmorgon mina vänner! Om man inte är deprimerad redan så blir man nästan det av det här gråa vädret som är just nu. Tänk att min kropp blir så chockad varje år november är här. Hur gråt och mörkt det är och hur det känns som att det aldrig blir riktigt ljust ute. Inte ens mitt på dagen är det ljust. Jag saknar solen! Jag är galet trött idag, kunde inte somna igår och när jag väl somnade så vaknade mycket. Jag jobbar ända till fyra idag men det får gå. Imorgon är jag ledig och då ska jag sova!
 
Den lilla svarta med spets
Gul blommig klänning
Igår kväll fick det bli lite villhövershopping. Förutom de tre klänningarna ovan blev det en svart tröja, underlagscreme och läppstift. Absolut nödvändigt så här i trista november.
Idag jobbar jag ända till fyra och ikväll har jag pilates. Hoppas verkligen att det kommer några ikväll. Förra veckan var jag tyvärr ensam. Fördelen var dock att jag fick lite egen träning med övningar som jag gör alldeles för sällan. Önskar dig en härlig dag!
 
1 Netti Starby:

skriven

Vilka fina klänningar du har beställt! :-D Kramis

2 Pretty Home Blog - INREDNINGS- & LIVSSTILSBLOGG:

skriven

Underbara klänningar. Jag är en riktig klännings-nörd. Den gula är helt underbar!
Ha en underbar måndag!
//Berith

3 Mösstanten:

skriven

Men idag skiner faktiskt solen! Kors i taket! Är det möjligt! Kanhända piggar det upp oss lite.

4 Vano:

skriven

Vilka fina klänningar du köpte! Och jag hoppas innerligt du sover bättre inatt och får samla lite extra kraft imon när du är ledig. Kram

5 Veiken:

skriven

November är enligt mig en helt onödig månad. Snygga villhöver klänningar fick du shoppat!

6 Znogge:

skriven

Lite shopping kan alltid pigga upp för visst är det grått och trist nu. Snygga klänningar i alla fall. Hoppas att det blir god anslutning i kväll!

7 Yohanna af Skovde:

skriven

Den gula blommiga klänningen var helt amazing! Jättefin! :)

8 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Känner exakt likadant, riktigt grått och trist :(

9 Emma Engström:

skriven

Den gula klänningen är jus så fin! <3

10 Ingmarie:

skriven

Jag tycker november är fint! Särskilt sedan jag såg filmen Lysleite. (Länk i min blogg om du är nyfiken) Grått är inte "bara grått". :-)

11 Wifeey:

skriven

Snygga klänningar:D

Den i spets va ju goals alltså

12 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

skriven

Så snygga plagg. Jag är också sjukt shoppingsugen :p

13 Linda:

skriven

Ja Gekås är roligt men det får inte bli för ofta för då tröttnar man, för hur det än är så är det lite påfrestande att trängas med en massa folk.
Men jag hittade en massa fina julsaker nu så det blir kul att ställa fram sen.
Idag har jag haft en lite små tråkig dag eller jag blev lite ledsen efter vårat möte på jobbet.
Hoppas du haft en bra dag.
Jätte fina klänningar du köpt
Kram Linda

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Blir också precis så där i november, den här månaden känns längst på hela året. Man får liksom aldrig den där känslan av att vara utsövd tycker jag :/

Kommentera här: