Löpning och pilates

Alldeles rödmosig och dann!
Igår frågade jag brorsan om han ville komma hit idag för att springa en runda och sedan träna pilates. Det ville han. Det blev några härliga kilometer (eller först frös jag men sen fick jag upp värmen) och jag kunde bara tänka på hur lycklig jag blir av att träna. Jag försöker föreställa mig hur jag skulle må om jag inte rörde på mig och ärligt talat skulle jag må väldigt dåligt.
När vi kom in från rundan hade posten kommit med mina nya kläder och jag var bara tvungen att testa dem. Klänningarna var så fina och jag älskade verkligen den långärmade tröjan som jag beställt. Du får se dem i ett annat inlägg. :-) Efter den lilla klädpausen tränade vi ett pass pilates. Mest basic idag igen. Basic ska inte underskattas! Har du tränat något idag?
 
1 Pia:

skriven

Ikväll blir det löpning!!

Svar: Härligt! :-)
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Vad kul att du blev nöjd med dina nya kläder :-D Kramis

Svar: Ja, det är ju alltid en chansning när man beställer via nätet. :-)
Hanna

3 Elin:

skriven

Åh så härligt! Hoppas du får en fin helg! :)

Svar: Tack detsamma!
Hanna

4 Yasmine:

skriven

Jag tänkte tvinga mamma att köra lite övningar från Blogilates ikväll, tänkte köra lite armar, rygg och axlar (enda kroppsdelarna jag inte har träningsvärk i haha!) :)

Svar: Blogilates är bra men det var länge sedan som jag körde ett pass därifrån.
Hanna

5 Mösstanten:

skriven

Öh, jag skyller på att jag inte har varit uppe så länge än. Träning blir det nog inte, men promenad.

Svar: Promenad är härligt! :-)
Hanna

6 sara:

skriven

Härligt :)

7 Johanna:

skriven

Ja tänk om en inte skulle träna?! Skulle inte må lika bra som jag gör idag, endorfinerna jag får av träning är så bra :)

Svar: Inte jag heller! Träningen är verkligen mitt alldeles egna lyckopiller.
Hanna

8 birgitmaria:

skriven

Inte än. Men ev. blir det Zumba ikväll.

Svar: Härligt med zumba. Det vill jag testa. :-)
Hanna

Kommentera här: