Kom och testa pilates

Inlägget är reklam för mina pilatesklasser.
Pilates är funktionell styrketräning för hela kroppen med fokus på core och rörlighet. Även andningen är en viktig del. Pilates passar alla då man kan anpassa övningarna. Det är en mjuk och skonsam träningsform som ändå låter hela kroppen jobba.
13 och 15 november kan du testa pilates.
Tid kl 18-19
Adress: Engelbrektsgatan 6 i Linköping
Anmälan: [email protected]
Begränsat antal platser så först till kvarn. VÄLKOMMEN!
1 Emma:

skriven

Synd det är så långt avstånd, hade varit roligt att prova! :)

2 Johanna:

skriven

Typiskt att jag inte bor närmare, då hade det varit roligt att testa :)

3 Yasmine:

skriven

Hade jag bott närmare Linköping så hade jag definitivt kommit och testat :D

4 Johanna:

skriven

Hade varit kul, lite för långt bort från mig som bor i skåne :(

5 Fnulan:

skriven

Men hörrö, varför så långt bort????? Kram

6 Hanna:

skriven

Ja visst var den!
Gud va kul med pilates! :d

7 Bella:

skriven

Bodde jag närmare skulle jag velat komma och prova :)!

8 Johanna Utterberg:

skriven

Så kul, hoppas många kommer och testar på! :)

Svar: Det hoppas jag också! :-)
Hanna

9 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

skriven

Härlig bild! Pilates är så himla bra träning :D

Svar: Det är underbar träning!
Hanna

10 Matilda Berlin:

skriven

Tyvärr lite långt att pendla för ett träningspass, annars hade jag utan tvekan kommit! STOR KRAM fina <3

Svar: Det förstår jag. Kram <3
Hanna

11 josephiinee.blogg.se:

skriven

Vad roligt! Hoppas att ni får jätte skoj och en bra trän-stund :)

Svar: Det hoppas jag med!
Hanna

12 Wifeey:

skriven

synd att de va så långt ifrån :/

Svar: Ja det är synd!
Hanna

13 Veiken:

skriven

Liiite långt bort... tyvärr!
Hoppas det kommer många intresserade!

Svar: Det hoppas jag med.
Hanna

14 bylijo.se:

skriven

Jag hade gärna kommit och provat. Jag bor tyvärr för långt bort. En gång i tiden bodde jag i Linköping men det är över 20 år sedan. Ha det bra och lycka till med passen.

Kommentera här: