Gårdagens pass

Jobbar på styrkan i mina triceps. Ett måste om man vill kunna göra smala armhävningar.
Efter jobbet igår kväll tog jag tag i mitt träningspass. Det var en sån där dag när jag fick ta till alla knep jag kunde för att ställa mig på löpbandet. Jag ska springa lopp på lördag igen så att ställa in löppasset var inget bra alternativ.
Men jag bestämde mig för att springa tre kilometer, det var det enda kravet jag hade på mig själv.
Det här med motivation är lite spännande för bara jag fått på mig träningskläderna så kände jag lusten till att springa. Den sega efterjobbetkänslan i huvudet försvann. Sen var det segt som kola i benen men de kom också igång. När jag sprungit mina tre kilometer joggade jag någon minut och så promenerade jag några hundra meter på bandet. Av bara farten körde jag lite styrka för armarna med.
 
 
1 Vano:

skriven

Vad duktig du är, heja dig! Hehe det svåraste brukar vara att starta, när man väl tar på sig kläderna så brukar man piggna till :)

Svar: Tack! Hehe, det hade inte blivit många pass gjorda om min motivation fick styra...
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Så kul att få den här tillbakablicken. Jag tycker att jag lär känna dig lite mer.

Svar: Vad roligt att du gillade den! :-)
Hanna

Kommentera här: