I Valla

Jag och barnen hade så roligt i Valla igår. Kommunen har investerat många sköna kronor för att rusta upp lekplatsen och vilken upprustning de gjort. Det finns hur mycket roligt som helst, gungor, balansstockar och linbana till exempel. Det var inte särskilt svårt att få de två timmarna att gå innan Samuel skulle hämtas på parkour. Jag trodde att det skulle vara mörkt vid nio men det började skymma först runt kvart över nio. Alexander trodde knappt på mig när jag berättade vad klockan var vid halv tio, han tyckte det var för ljust. Det var en riktigt härlig kväll!
Idag är jag ledig och har startat dagen med att röja i sovrummet. Jag är lite av en slarva och använder gärna sängen som garderob..... Men nu så är det ordning igen. Så skönt. Jag sitter och äter min frukostgröt medan jag skriver det här inlägget. Planen för dagen är att döma en fotbollsmatch med Rickard och en annan kille. Ett uppdrag i herrar division fem. Det ska bli kul, ser fram mot det.
1 birgitmaria:

skriven

Gomorron! Vilken härlig lekpark. Förstår att barnen hade kul.

2 Johanna Ahlsten:

skriven

Våren alltså! Så underbart! 😍

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Vilken härlig lekplats :D. kan sakna tiden när William tyckte sånt var kul :)

4 Netti Starby:

skriven

Vilken skojig lekplats och det ser riktigt roligt ut! :-D Kramis

5 NICOLE:

skriven

Å vad härligt :D

6 sarah :

skriven

det hoppas jag med =)

7 Mirre Sweetwords:

skriven

Så härligt lekparkshäng och så häftig gunga

8 Annie:

skriven

Så skönt att få lite ordning hemma ;)
Ser ut som en rolig lekplats och barnen verkar trivas där :)
Fina bilder<3

Kommentera här: