I min utestudio

Alltså jag blir bara mer och mer kär i denna fantastiska träningsform. Pilates alltså, så glad att jag testade för några år sedan och sedan hållt kvar intresset! Jag älskar känslan som pilates ger mig! Idag trotsade jag värmen och tog ut min pilatesmatta för att kunna träna under parasollet i trädgården. Jag trodde att det skulle bli hemskt med tanke på att jag kan tycka att det är jobbigt bara att sitta i solen men inte då. Känslan i kroppen blev helt annorlunda och jag som annars känner mig stel kände mig istället ganska rörlig. Mer pilates i värme då med andra ord. Det blev fyrtiofem härliga minuter för kroppen.
Jag har planer för sommaren men mer om dessa kommer framöver när jag har mer detaljer klart för mig. Det rymmer pilates, utomhus och klasser. Mer tänker jag inte säga just nu. Hehe, vilken cliffhanger va?
 
 
1 Netti Starby:

skriven

Vad härligt och jag måste testa pilates någon gång :-D Kramis

Svar: Det tycker jag att du "ska". :-) Kram
Hanna

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Spännande :). Tror absolut på det där med att kroppens muskulatur kan må bättre i värmen :). Härligt att kunna träna utomhus :).

Svar: Jag njöt av mitt pass. Idag har jag match så det blir ingen pilates idag men imorgon ska jag på´t igen. :-)
Hanna

3 Matilda Berlin:

skriven

Men åhhh så underbart!! Gäller verkligen att ta tillvara på det här fantastiska vädret nu =) Kram finaste <3

Svar: Jag njuter till fullo av vädret. Kram! <3
Hanna

4 Matilda Berlin:

skriven

Men åhhh så underbart!! Gäller verkligen att ta tillvara på det här fantastiska vädret nu =) Kram finaste <3

Svar: Det gör jag till max. Jag har gått från att vara innetjej till att spendera nästan all ledig tid utomhus. :-) Kram <3
Hanna

Kommentera här: