Något blått och något grönt

I min garderob finns en klänning som jag bara älskar. När det blir varmare kommer den användas ofta. Jag pratar om min blå klänning som jag förra sommaren beställde från Asos.
Den fick hänga med på många utflykter. Bilden ovan är från skogen hemma. Det var en vacker och ljummen sommarkväll och jag hade precis kommit hem från jobbet.
Jag hade även på mig den när vi besökte Grensholms Borgsruin. Jag blir alldeles nostalgisk av att titta på alla bilder som finns på allt roligt som vi gjorde förra sommaren.
Bild: Ginatricot  (Adlink) Klänningen ovan påminner lite om min blå. Jag är så sugen på att klicka hem denna gobit. Visst är den fin!
 
 
 
 
 
1 Netti Starby:

skriven

Vilken fin klänning och den gröna är också fin! :-D Kramis

Svar: Jag gillar båda väldigt mycket!
Hanna

2 Anki:

skriven

Fina klänningar ... klicka hem den gröna också - den är snygg!

3 Ditte:

skriven

Jättefina klänningar båda. Men jag är en blå person och ska se om jag kan hitta en blå variant. Och om inte alltför länge så är dte dags igen för klänningssäsongen.

4 Liselotte:

skriven

De var jättefina båda klänningarna.

Kommentera här: