En seg men vacker mil

Igår hade jag tänkt att ta en omväg till tåget och springa en femma. Kollegan kom dock med den ultimata idén att springa hem. Det är elva kilometer att springa och jag var seg redan på första kilometern då jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Men benen matade på och jag kom kilometer för kilometer framåt.
Efter åtta kilometer tog jag fotopaus och sedan ville benen inte komma igång igen. De resterade tre kilometerna gick jag istället. Det var verkligen underbart väder och jag fick sådana vårkänslor!
 
1 thessas.blogg.se:

skriven

Ser ju riktigt ut som vår där ju 😍 Längtar tills man ser asfalt här också!

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så ljuvligt, skulle vilja ta mig en promenad idag. Men sitter på hotellet i Västerås och känner mig lite feg att gå ensam :).

3 Pia:

skriven

Svårt att veta vad man ska ha på sig vintertid! Blir alltid för mycket!

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grymt!! :D

5 Anonym:

skriven

Heja på! Jag har inte sprungit på länge.. Men snart så :-)

Svar: Jag har inte heller sprungit särskilt mycket den senaste tiden. Behöver verkligen komma igång på riktigt.
Hanna

6 birgitmaria:

skriven

Anonym påhejare = jag :-)

Kommentera här: