Suveräna dagar

 
Jag har så många bilder att visa men internet är verkligen det sämsta jag någonsin varit med om på resor. Vi var på Stora Karlsö idag och till och med där fungerade mitt mobila bredband. Mycket ologiskt, mitt ute på Östersjön liksom.... Men vi har det så bra. Jag njuter av att vara här! När jag kommer hem kommer jag bjuda på en riktig bildbomb.
(Bilden laddade jag upp på telefon. Den har varit halv under hela tiden jag skrivit det här inlägget så vi får se hur inlägget kommer se ut. Jag kan inte se några bilder alls. Inte på bloggar, inte facebook och knappt i mina bildmappar. Suck!)
1 Mösstanten:

skriven

Bilden är jättefin! Och hel så vitt jag kan se.

Svar: Vad bra, då är det bara här. 🙂
Hanna

2 Johanna:

skriven

Vad härligt det låter :)

Svar: Det var underbart!
Hanna

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Åh, njuuut! :D

Svar: Det har jag verkligen gjort! 😎😍
Hanna

4 David och Bella:

skriven

Ser fram emot att få se bilderna😀!

Svar: Vad kul! I veckan kommer det komma upp massor med bilder. 🙂
Hanna

5 birgitmaria:

skriven

Njut av semestern!! Internet finns kvar sen :-)
(jag kan tycka att det är skönt att vara lite urkopplad ibland)

Svar: Jag har verkligen njutit. Men jag ser fram mot att läsa ikapp bloggarna som jag inte kikat in på under dessa dagar.
Hanna

Kommentera här: