Pilatesdejt med mamma

Godmorgon! Det är en trött tjej som sitter här. Tre nätter på rad nu har jag sovit riktigt illa. I natt kan jag inte skylla på att det var för varmt eller att jag hade datorn i sängen. Hoppas på en bättre natt i natt. Men nu till något roligare. Jag hade en dejt med min mamma på eftermiddagen. Mitt pilatespass som var planerad var det inga anmälda på men min mamma ville komma. Så vi hade några timmar av prat och skratt och en timme pilates. Jag körde ganska hårt med henne. Härliga clamshells till exempel, mycket mage och framförallt rygg men hela kroppen fick sig en genomkörare. Min mamma har diskbråck och kotkompression så hon kan inte göra allt men det går att hitta utmanande övningar ändå.
Min mamma, filmstjärnan!
Testade en planka på knogarna.
Avslappnad!
Aktiverade ryggmuskler. Vilken skillnad det blir på hållningen!
1 Matilda Berlin:

skriven

Så himla kul att träna med sin mamma ju!! Jag brukar också försöka dra med min mor när jag själv ska hålla olika pass =) Kram fina <3

2 Liselotte Johansson:

skriven

Härligt att träna ute. Det har jag också gjort i dag.

3 Netti Starby:

skriven

Vad kul att ni körde pilates tillsammans! :-D Kramis

4 Petra Olsson:

skriven

Så underbart det ser ut, så kul att träna tillsammans och speciellt ute,kram

5 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

det verkar som en trevlig srtund. Ser ju skitjobbigt ut, men så vackert väder och filmstjärnesällskap ;)

6 Mirre Sweetwords:

skriven

Så mysig mor och dotter grej, dock lite jobbigt å

7 birgitmaria:

skriven

Så härligt att vara utomhus!

Svar: Underbart var det! :-)
Hanna

Kommentera här: