Måndag

Godmorgon måndag! Min ledighet fortsätter några dagar till innan jag går på min riktiga semester. I år har jag valt att jobba midsommarhelgen innan jag går, mest för att få in lite storhelgsob till semesterkassan.
Gårdagen spenderades i regnet på en fotbollsplan där jag tittade på en mycket lovande ny domare. När jag kom hem käkade jag mat och när jag såg regnet utanför fönstret började jag storstäda köket. En perfekt sysselsättning en regnig dag.
Idag är planerna att titta på Sveriges match mot Sydkorea, gå på bio med Alexander och om det inte börjar regna ha ett pilatespass utomhus. Jag la ut lite reklam om min sommarpilates i en facebookgrupp här där jag bor och några ville komma så det känns jättekul.
1 BYSOFIA:

skriven

Låter ändå som en bra dag!! Hoppas du får en fin Måndag KRAM från Marbella

2 Anonym:

skriven

Så härligt att du ju de köra så mycket Pilates , förra inlägget. Du verkar h mycket på gång även inför sommaren 😁

3 Nilmas Bokhylla:

skriven

Oh, den matchen är ju redan klockan 14. Trodde det var sent ikväll så jag missade den i och med jobb. Kul, då kan vi se den med!

Svar: Tretton till och med. 😀
Hanna

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så skönt :). Min semester börjar imorgon klockan 12:00 :D.

5 Louise :

skriven

Låter som du har en fin vecka. :)

Kommentera här: