Längs Göta kanal och shopping

Godmorgon! Efter en härlig frukost igår bestående av en blåbärssmoothie och mackor så åkte jag och Rickard till Bergs slussar där vi tog en nästan 6 kilometer lång promenad. Det var så härligt att vara ute och njuta av vädret och omgivningarna.
Här badade jag som tonåring.
Efter promenaden åkte vi in till stan och köpte kläder åt barnen. Det behövdes mycket till alla tre. Barnen har verkligen skjutit iväg under året och både Samuel och Alexander är längre än mig. (Jag är 165 ungefär). Skolavslutningsklänning till Ida är också fixad. Det blev en marinlå spetsklänning och en bolero till. Det kommer bli så fint. Pojkarnas är halvklara. Det behövs några snygga nederdelar bara.
Idag jobbar jag till tre och sedan tar jag helg. Längtar! Den här veckan har jag varit så galet trött och när jag klev upp nu på morgonen kändes det som att jag fortfarande sov. Hoppas att du får en riktigt härlig dag!
 
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Men så mysigt :). Ser och och trevligt ut :)

2 emma:

skriven

vad fint det ser ut att vara!

3 Carolina:

skriven

Skönt att höra att du har haft en sån underbar dag och härligt att få köpa avslutningskläder :D

Sv; tack för tipset med bloggaren som har samma problem. Och tusen tack för att låta mig veta hur du kämpar dagligen och starkt gjort utav dig att kämpa vidare. Hoppas att sötsuget försvinner snart för dig :)

Svar: Det var en perfekt dag! :-)
Hanna

4 Yolanda :

skriven

God frukost ;)

http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Svar: Underbart god!
Hanna

5 Mösstanten:

skriven

Så härligt! Och skugga från träden också.

Svar: Det var underbart!
Hanna

Kommentera här: