Ett underbart pass under mitt parasoll

Wow, jag körde precis ett helt fantastiskt pilatespass. Som vanligt blev det via Pilatesanytime. Det var härlig energi i passet och jag känner att kroppen har jobbat utan att bli slutkörd. Direkt i solen var det galet varmt men flyttade på parasollet så jag hade skugga och det var alldeles underbart! Det har blivit tre pass den här veckan, ett hos Linnea, igår kväll och så nu då. En träningsvecka känns inte komplett utan minst två pass pilates så jag är såklart jätteglad över att ha fått in tre den här veckan. Nu väntar jag bara på att riset ska koka färdigt och sedan ska jag sätta tänderna i en härlig köttgryta.
 
 
 
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Det verkar ju megahärligt :D Heja!

Svar: Ja verkligen härligt! Jag njöt av varje sekund. Nästan.... Det finns en övning som jag tycker är så jobbig. Desto större anledning dock att fortsätta träna på just den. :-)
Hanna

2 Emma Engström:

skriven

Härligt med ett litet pass! :D

Svar: Ja, det var underbart!
Hanna

Kommentera här: