Ett pilatesevent

För någon vecka sedan så bjöd Sofia in mig för att hålla en pilatesklass på konferensen hon skulle delta i med sitt job. Svaret var såklart ett rungande ja. Jag mötte upp deltagarna utanför World Class i Linköping och vi gick till en stor gräsmatta vid resecentrum. Deltagarna kom från Sverige, Norge, UK, Australien och Portugal. Passet höll jag på engelska, grymt kul att få utmana mig lite. Fokus på dagens pass var rörelse och hela kroppen fick sig en genomkörare.  Vill du att jag kommer till ditt företag och håller klasser, tveka inte att höra av dig! Maila alternativt lämna en kommentar med din mailadress så tar vi kontakt. [email protected]
1 Alice Lindström:

skriven

Vad roligt!

Svar: Superkul!
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Vad kul att du fick vara med och delta! :-D Kramis

Svar: Det tyckte jag med! :-)
Hanna

3 Natalie:

skriven

Vad härligt med många nationaliteter i gruppen!!

Svar: Det var verkligen roligt!
Hanna

4 Ama de casa:

skriven

Duktigt att kunna hålla passet på engelska :-)

Svar: Tack! Utbildningen jag gick var på engelska så även om jag inte gör det så ofta finns allt kvar. :-)
Hanna

5 Emma Engström:

skriven

Guud vad mysigt! :D

Kommentera här: