Bilder från de senaste dagarna

Underbara kvällssol!
Jag tänkte berätta lite om vad jag pysslat med de senaste dagarna. Det blir som vanligt en härlig bildbomb!
Mer jordgubbar åt oss! Jag är så glad över att mina plantor trivs så bra!
Skånemejeriers laktosfria citronkvarg, skivad banan och överst mängder med jordgubbar och hemgjord granola. Det här är något som jag kommer äta mycket av. 
Mangosmoothie till frukost! Fräscht, gott och läskande!
Jag var till Björsäter i Åtvidabergs kommun och dömde ett riktigt toppmöte i division fem. Matchen gick så pass bra att jag fick ett mail från motståndarna som innehöll bara beröm. Det är inte ofta det händer att lagen tar sig tid att göra en sådan sak så jag sög åt mig som en svamp!
Jag och Rickard var på Linköpings arena och kollade på division ett fotboll. Linköping City tog emot ett lag från Umeå. Men det var galet varmt så vi kunde inte sitta kvar i solen. Tankarna gick till spelarna som kämpade på i värmen. City vann så det var kul att se!
Igår hade Rickard bjudit in sina kollegor för en härlig grillkväll. Tyvärr var det några som inte kunde komma på grund av studentfirande men vi hade en väldans trevlig kväll!
Ikväll åkte jag och Rickard till Stjärnorp. De har helt seriöst en av Östergötlands finaste planer. Så pass fin att de kör träningsmatcher på b-plan under vintern. Matchen gick riktigt bra och det känns som att jag mer och mer börjar hitta mitt sätt att vara domare på. Jag är nöjd! Så, det var mina senaste dagar det. Har du haft det bra?
 
1 Netti Starby:

skriven

Vilka härliga dagar du har haft! :-D Kramis

Svar: Ja de var riktigt härliga. Kram
Hanna

2 Mamma C:

skriven

Man hinner med en massa på ett par dagar. Det var mycket smarrigt du hunnit med att äta också.
Kram Carin

Svar: Ja man gör ju det. Ibland känns det som att jag inget gör och så skriver jag såna här inlägg och inser att jag visst gör massor.
Hanna

3 Eva`s blogg:

skriven

Så gott jag älskar deras kvarg har solros frön i o jordgubbar sommartid, ha en fin dag <3

Svar: Det lät också väldigt gott. Tack detsamma. <3
Hanna

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så mysigt det ser ut :). Perfekta dagar :)

Svar: Det var verkligen mysigt! :-)
Hanna

Kommentera här: