Jag villhövde ett linne

 
Inför loppet idag kände jag att jag bara var tvungen att ha ett nytt linne att springa i. Alla jag har kändes så uttjatade och tråkiga. Så det blev ett besök på Stadium outlet där jag hittade ett linne men tyckte det var för dyrt. Även om det hade matchat mina blommiga tights från Röhnisch. Därefter kollades vanliga Stadium in och rean där var betydligt bättre. Det blev sporttoppen ovan och så ett lila linne från Röhnisch. Fynd! Toppen ovan är jag så glad för, för den påminner om Strongers snygga sportkollektioner men till ett betydligt bättre pris. Om jag är modig så kommer jag springa i mina korta tights och toppen ovan. Så nöjd med mina nya köp, dels skorna och så linnena igår.
Älskar ryggen!
1 Mösstanten:

skriven

Snygg topp!

Svar: Tack!
Hanna

2 Amanda Persson:

skriven

super snyggt! älskar också ryggen :) kram!

Svar: Min nya favorit. :-) Kram
Hanna

3 Hanna:

skriven

Snyggt! Ryggen var väldigt snygg! Förstår att du gillar den!

Svar: Ja den är så fin. Mitt nya favoritplagg kan jag säga. :-)
Hanna

4 Veiken:

skriven

Hur i hela friden orkar man springa i detta varma väder??? Linnet är i alla fall riktigt snyggt!

Svar: Hehe, det är inte min grej heller egentligen men kroppen är fantastisk och kan vänja sig. :-)
Hanna

5 Liselotte Johansson:

skriven

Snyggt.

Svar: Tack! :-)
Hanna

Kommentera här: