Favorit i repris

Jag filmade ett så bra pilatesprogram men när jag skulle klippa ihop alla delar visar det sig att kameran hakat upp sig i två av klippen. Typiskt nog så var det tjugo minuters delen som hakade upp sig åtta minuter in så nu måste jag filma om. Dessutom så håller den på och zoomar in och ut, hur störande som helst när jag måste ha ljudet på. Annars spelar det ju inte så stor roll. Jag har letat upp min gamla videokamera och håller på och laddar den nu så får jag göra ett nytt försök senare. Eller mer en annan dag för det blev ett bra träningspass. Tills vidare lägger jag upp mitt program för nybörjare igen.
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så bra :D. Ska självklart titta :)

Svar: Gör det! Vill såklart veta vad du tycker. :-)
Hanna

Kommentera här: