En daglig shot

Godmorgon! Eller morgon och morgon, nu är det mer förmiddag här. Det blev sent i går med och nu längtar jag efter rutiner igen. Komma upp tidigt på morgnarna och inte sova bort dagarna. Visst är det skönt med sovmorgon men inte jämt. På måndag börjar jag jobba igen. Tre veckor har gått så fort men det har varit en underbar sommar. En sommar som började redan där i maj. Hur härligt? Kan inte komma ihåg när det en sådan här lång sommar senast.
Idag har jag börjat med rödbetsjuicen och ärligt talat så var den riktigt äcklig. Aloe vera smakar illa men inte alls lika illa som rödbetorna. Det är 100% rödbetor så den behöver spädas lite för att inte magen ska bli paj. Det kan den bli ändå så jag startar med låg dos för att vänja kroppen. Det ska bli intressant att se effekten om ett tag. Det finns en del forskning kring rödbetorna som visar effekten så det känns beprövat och inte bara hittepå.
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Jag brukar ha rödbetspulver i mina smoothies, men ja, det blir INTE gott om man tar för mycket 😬

Svar: Det kan jag tänka mig! :-)
Hanna

2 Hanna:

skriven

Jag har testat rödbetsjuice för att se om jag kunde bli något bättre i ngn av alla mina sjukdomar. Men fy så äckligt det var! Jag tvingade mig själv att dricka det någon/några veckor men det gjorde ingen skillnad på mitt mående och det var så äckligt att jag inte kunde dricka det något mer!
Kram

Svar: Tråkigt att det inte kunde hjälpa dig!
Hanna

Kommentera här: