Sol och riktig vinter

Det var så fantastiskt vackert väder igår, minusgrader men hög luftfuktighet så det kändes inte alls kallt. Tänk att vintern kom till slut. De flesta längtar efter vår och värme men jag njuter av vinter. Det har varit så slaskigt och blaskigt så riktig vinter kommer som ett skönt avbrott. Januari är vinter!
Jag tog vägen nere vid ån till jobbet. Så härligt men det gällde att se upp var jag satte fötterna. Is och snö om vartannat och så lite grus här och där. De borde köra ut lite mer grus. Det är ändå ett populärt promenadstråk. Särskilt när det är vackert väder.
Idag är planerna plugg, pilates hos Linnea. Idag ska vi förbereda mig på en examination med att se hur bra koll jag har på övningarna och så jobbar jag ikväll. Ett löppass tänkte jag också försöka få in. Hoppas att du får en underbar dag!
1 Netti Starby:

skriven

Vädret var verkligen underbart i helgen och ha en fin dag! :-D Kramis

2 Lars Gustafsson:

skriven

Härligt med vintersolståndet. Promenader i naturen är helande

3 Lars Gustafsson:

skriven

Härligt med vintersol. Ordprogrammet s

4 Lars Gustafsson:

skriven

Jag ger upp

5 Eva`s blogg:

skriven

Härligt om vädret är klart o kallt o gärna lite snö, här är ingen snö alls skönt då man tar sin pw runt havet :) skön måndag <3

6 Sandra SG:

skriven

så mysigt med snö!

7 Linnea Kinis:

skriven

ja jag vill ha vår nu! vi har haft vinter här uppe i några månader redan :)

8 Mia:

skriven

Ja dessa ljuvliga vackra vinterdagar. Ge oss mer av den varan!

9 Johanna Utterberg:

skriven

Tycker också att det är så härligt att det blev vinter med snö och att vi fick ett avbrott från allt regn och blött. :)

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh låter så härligt :). är skumt väder här, var helt okej både här hemma och vi jobbet med på stan var riktigt iskallt :-o

11 birgitmaria:

skriven

Här uppe i norr är det definitivt vinter i januari och några månader till. Men jag gillar vintern och särskilt i år. Vi har så mycket snö!!

Kommentera här: