Rimfrost och träning

Oj, det syns på statistiken att jag inte hunnit blogga eller besöka andra bloggar. Uttrycket "syns man inte så finns man inte" stämmer in väldigt bra. Igår var det hög luftfuktighet och minusgrader så rimfrosten kom som ett brev på posten. Jag tycker det är så otroligt vackert! Jag, Marcus och Rickard skulle mötas upp på gymmet och tanken var att jag skulle promenera dit och samtidigt hinna fota nere vid ån. Men lagom till jag slutat hade det blivit plusgrader och rimfrosten var borta såklart. Bilden ovan tog jag i ett lugnt ögonblick. Fantastiskt vackert med rimfrosten!
På gymmet körde jag tre kilometer rodd och 2 kilometer stakning. Jag trodde att jag skulle ha träningsvärk efter första vändan häromdagen men inte då. Kanske efter dagens pass. Det blev ett riktigt bra pass för hela kroppen på ett relativt enkelt sätt. Härligt!
1 Netti Starby:

skriven

Bra jobbat av dig på gymmet! :-D Kramis

Svar: Tack! Kram :-D
Hanna

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Fick veta idag att vi kan få tillgång gym via jobbet så ska kolla upp det lite mera :). Verkar ju bra om inte annat.

Svar: Det låter ju hur bra som helst. Hoppas att det är så. :-)
Hanna

3 Jennifer :

skriven

Heja dig, skönt pass på gymmet :D

Svar: Det var verkligen skönt. Precis det jag behövde. :-)
Hanna

Kommentera här: