Nästan fem kilometer sprungna


Jag sitter på tåget på väg till Norrköping för att träna pilates med Linnea. Jag har haft en lång dag på jobbet men det har gått så fort. Imorgon ska ena köket börja renoveras så det fanns saker att plocka med hela dagen. Flytta grejer, tömma skåp och så vidare. Det tar sin lilla  tid. Eftersom det inte var någon idé att åka hem emellan så passade jag på att springa nästan fem kilometer. Jag har bokat över min löpform men den finns kvar. Kan jag springa på under sex minuter per kilometer så är jag nöjd. Lite intervaller på det så är det lugnt. 

1 Lisa Karlberg:

skriven

Härligt när man kan springa så långt! Borde ta tag i min motion igen...

2 FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

skriven

Bra jobbat! :)

3 birgitmaria:

skriven

6 min /km vore jättekul att klara. Det gör jag bara i intervaller på löpbandet eller i nerförsbackar *skratt* Men det är härligt att komma ut bara!

Kommentera här: