Har jag inte lite ont i ryggen kanske?

Utanför skiner solen, det är det perfekta vintervädret. Minusgrader och som grädden på moset, ett vackert snötäcke. Jag blev bara tvungen att gå ut och fota en vinterteaser. På spisen står en köttgryta och puttrar och jag har läst om sjukdomar i ryggraden hela förmiddagen. Sökt information och jämfört olika källor. En beställning av en anatomibok blev det också. Det är en bok som jag hoppas kompletterar den information jag redan har. Den här: Dance anatomy and Kinesiology av Karen Clippinger. Jag ser fram mot att den ska komma i veckan. '
Lite hypokondrisk blir jag allt för nu tänker jag att jag både har diskbråck, stressfraktur i ryggraden och lider av  benskörhet...
Dagen startades med morgonpromenad på löpbandet samtidigt som jag läste teori. Tidseffektivt ja visst! Frukosten blev en smarrig smoothie med bland annat kiwi och mango i och så min hemgjorda musli ovanpå. Smarrigt värre! Nej, dags att återgå till böckerna!
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Haha såna där böcker :-p. Man blir sjuk på en gång ;)

2 Johanna Utterberg:

skriven

Låter och ser härligt ut! Smart att kunna läsa medan du tränar :)

3 Iselin Renée:

skriven

Så flink du er :)

4 Erica:

skriven

Åh vad flitig du är som tränar och läser teori samtidigt! :D

5 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Alltså, det där såg ju t.o.m härligt ut, och jag avskyr kyla och snö, haha. Men friskt och fridfullt på något sätt?

Svar: Ja det är verkligen härligt, blir inte ens kallt. :-)
Hanna

6 Iza Palm:

skriven

Multitasking women ! Snyggt jobbat, och hur lyckas man ha så mycket tråkigheter i ryggen? Låter väldigt obekvämt :(

Svar: Min mamma har både diskbråck och kotkompression i ryggen så det går allt tyvärr. Jag var dock hypokondrisk när jag skrev inlägget eftersom att det var dessa sjukdomar jag gick igenom. :-)
Hanna

7 Mia Forsberg:

skriven

Duktigt att gå på bandet och läsa samtidigt, tidseffektivt om inte annat ;) Frukosten lät inte helt fel, så gott med kiwi.

Tack så hemskt mycket för grattisen till bebben :) <3 Ja än är inte magen så stor jämfört med många andra kvinnor som är gravid i samma vecka, men den kanske kommer sen :)

8 Lisa Karlberg:

skriven

Åh, vill också ha snö! Och sol. Har inte haft varken eller denna vintern.

9 ullie:

skriven

ja har diskbråck i yrggen inte skoj kan ja lova
men ja va härlig väder här oxå klar blp himmel o jätte sol runt minus 4

ha en fin måndag

10 Josefine:

skriven

Håller helt med om att det perfekta vintervädret är solsken, snö och minusgrader! :)

Kommentera här: