Ett gäng gamla godingar

Det börjar bli en hel del videos på min youtubekanal nu och så här i början på det nya året kan det vara kul att fräscha upp minnet. Övningar som jag inte gör så ofta glöms bort och det är bra med ny inspiration. Här är mina tips för dagen.
Övning på foamroller - en perfekt övning för att träna upp balansen och magstyrkan. 
För armarna
Eller varför inte en parövning.
Jag tänkte ställa mig på löpbandet en stund och jogga några kilometer. Jag är snuvig men mår inte dåligt så ett lugnt träningspass tänkte jag köra. Jag har så svårt att vara helt stilla. Jag vill alltid röra mig på något sätt.
 
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Sålde min pilatesboll förut, men känner mer och mer att jag borde köpa en ny :)

Svar: Jag känner lite hatkärlek till bollen. 😝Den är bra att använda. 👊💪
Hanna

Kommentera här: