En jumpsuit kanske?

                              Inlägget är ett samarbete med nedan länkade varumärken
Igår kom jag hem efter två riktigt bra dagar i Stockholm. Jag tänkte berätta mer om min andra dag i ett annat inlägg. I det här inlägget tänkte jag fokusera på träningskläder. Ny säsong och kanske nya träningsmål? Jag har inte skrivit om mina träningsmål för det här året men jag tänkte göra det framöver. Jag har ungefär 30 (!!) utkast som bara väntar på rätt tillfälle att publiceras.
Jag föll verkligen för jumpsuiten från HM. Så smidigt att ha ett plagg där överdelen inte kommer glipa. Sen gillade jag även linnet och sport-BH:n med den snygga ryggen.
 
Träningslinne HM
Jumpsuit HM
Sport-BH
Vitt linne Nike
Grå tights Nelly.com
Tights Stronger
1 Jessica Högberg:

skriven

Måste köpa träningstoppar men tror jag väntar till Dublin och Pennys;)

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Otroligt snygga plagg, jag skulle kunna köpa vartenda ett! Särskilt jumpsuits älskar jag att träna i, har två men skulle ju inte tacka nej till fler ;)

3 Louise:

skriven

Så snygga träningskläder.

Kommentera här: