Return to you - challenge

Idag har jag lyckats vara riktigt effektiv. Hemligheten? Starta datorn först när jag skulle träna en timme pilates. I julas las det ut en Pilatesutmaning på Pilatesanytime och jag tycker det är riktigt bra och kreativa program så idag gjorde jag dag 1 och dag 2. På varje program så är det en av pilatesprinciperna som är fokus och dag 1 och dag 2 är det awareness och breath som är huvudfokus. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan knalla bort till tåget. Jag jobbar 13-21 och det är en tur som jag verkligen inte gillar men det är bara att acceptera läget och pallra sig dit. Önskar dig en härlig dag!
 
 
 
1 Nässelblom & choklad:

skriven

Kul med pilatesträning. Är nyfiken men har inte testat, kanske borde ge det en chans. Lycka till med din arbetsdag!

Svar: Jag tycker absolut att du ska testa. Det är en riktigt bra metod för att bygga styrka och flexibilitet. Stark inifrån och ut. 🙌
Hanna

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så roligt :D

Kommer du ge webbkurser sen när du är klar?

Svar: Jag kommer inte utbilda andra till pilatesinstruktör men däremot kommer man att kunna träna med mig. Det kan man göra redan nu eftersom det ingår mycket praktik i utbildningen. :-) Antingen att jag kommer till kunden eller att kunden kommer till mig och så kommer jag även ge skypeklasser. :-)
Hanna

3 ullie:

skriven

hoppas jobb dagen gick bra
duktig du är kram

Kommentera här: